Novi Sad je stvoren za bicikl, a ko nece bicikl ima i za 500 eur glanc novi skuter na baterije sa kojim mozete lepo da se vozate kao na pravom motoru do 40km/h.
Svim taksistima: jedva cekam dan, koji ce sasvim sigurno doci, bez obzira na zabrane, kada ce Uber ili neka njegova lokalna verzija da vas zbrise na smetliste istorije. Sa svim vasim laznim argumentima finih, kulturnih vozaca, po kisi, snegu. Usput, kad je sad pre koji dan pljustala kisa, dotrcim do poslednjeg taksija na stajalistu i on mi samo mahne da se gubim. Nece da vozi po kisi.
@Сремска страна. Све си паметно рекао, али што сматраш да таксисти треба енглески језик. Не очекују наши људи знање енглеског, као што ни ја не очекујем од Мађарског таксисте знање Србског. Ко зна, њему боље, или свеједно. Мора да радиш код Миле.
Radio sam 3 godine kao taksista u Novom Sadu.
Situacija je sledeća... Završio sam prirodno matematički fakultet u NS na departmanu za biologiju i ekologiju, kao i master studije na istom sa prosečnom ocenom 9,3 i diplomirao kao prvi student u generaciji.
Posle studija, naravno nisam mogao pronaći posao u struci te sam odlučio osnovati firmu kako bi samostalno radio, a taxi je bila najjeftinija opcija.
Ukratko...moraš stvoriti 120 000 din mesečno, da kada poplaćaš dažbine za firmu, državu, grad, održavanje auta, stajaliste, radio stanicu, gorivo, lekarska uverenja, taksi legitimacije da bi imao platu od 30 000 i naravno da radiš 12 h dnevno 26 dana mesečno...pa ti vidi da li je skupa vožnja od 250 din u udobnom, čistom, klimatizovanom vozilu, sa diplomiranim vozačem, u bilo koje doba dana, po kiši, ledu, snegu, na -25, na +40 stepeni...
Hoću da kažem, da većina vozača svoj posao obavlja maksimalno korektno, profesionalno i odgovorno, da taksi prevoz u Novom Sadu nije skup, da to nije usluga koju svakodnevno može i treba da priušti sdudent, đak u školi i sl. Pa ni na kafu ne idemo u restoran svakog dana, pa zašto bi se taksijem vozili svaki dan. To je luksuz.
U većini udruženja u gradu vlada stroga disciplina, tako da su mušterije maksimalno zaštićene.
Da ne kažem kakve sam sve stranke vozio, od pijanih, prljavih, nadrogiranih, nekulturnih, bezobraznih...u gradu svega ima, to samo vozači znaju.
Sve u svemu, taksi službe u Novom Sadu su primer za celu Srbiju.
Relativno često koristim usluge uglavnom dva taksi udruzenja (mn, ct)i samo dva puta sam u zivotu imala neprijatnost s vozačima. U odnosu na taksiste u Bg naši su oličenje kulture i poštenja a cene su korektne. Moj savet je da birate udruženja. A da ima kukolja u svakom žitu, ima, samo nismo ni mi putnici uvek suvo zlato, ako ćemo iskreno.
Prvo, za poslednjih 6 meseci gorivo je poskupelo oko 11 dinara po litri (skoro 7%) i normalno je da i cena taksi prevoza ide na gore. Drugo, računica pokazuje da je u taksi prevozu cena starta jedina prava zarada taksiste, pod uslovom da vozi svoj automobil, koji adekvatno održava i planira zamenu za novije vozilo nakon određenog vremena. Ostatak od naplate ide na troškove goriva, održavanje vozila, dažbine prema udruženju i državi + deo koji se ostavlja sa strane za kupovinu novog ili novijeg vozila. Treće, taksi prevoz je luksuz svuda u svetu, a ne svakodnevno vozikanje po prihvatljivoj ceni, uz očekivanje limuzine i vozača sa kravatom, po ceni 1 piva u kafiću. Logično bi bilo da cena starta bude oko 2l goriva (računaj 330 din), pa bi se onda moglo zahtevati da taksi vozila budu više klase i ispod 5 godina starosti, a vozači ne stariji od 60 god, u odelu i košulji, sa pristojnim znanjem engleskog jezika.
Svaki put kad poskupi taksi pitam se koliko taksista shvata da su upravo izgubili posao. Sa svakim poskupljenjem manje ljudi se vozi, to je jednostavno realnost. Mozda ce ostatak imati nesto vise zarade, ali ce jedan deo ostati bez posla.
Mi iz Antitaksistickog pokreta zestoko i odlucno nastavljamo svoju borbu!
Neprijatelj je brojniji i bolje opremljen sa motorizacijom i tehnikom. Pa svako njihovo vozilo poseduje radio stanicu preko koje nonstop primaju sifrovane poruke iz njihovih centrala i operativnih stabova.
Decu nam odvoze trezne a vracaju ih pijane i mame ih nekakvim kuponima za nagradnu igru.
I don't give damn.. sto bi reko pokojni arkan. Taxi mi je luksuz, nevozim se ni gradskim.. do centra mi peske treba 40min.lagano sa n.naselja!Koliko imam obaveza i mesta gde odlazim obavim peske, jedino 3x mesecno stavim akumulator u zastavu 55 kad moram na kvantas i megamarkete po namirnice.
Domaci posteni i nadasve dobri citaoci dele moralne lekcije taksistima .
Svi problemi u ovoj drzavi su reseni i ostalo je da sada resimo problem taksista .
Ovakvih licemera zaiste nigde nema .
Podhitno da se uvedu elektricni automobili jer fosilna goriva su tako fuuuuj. Zamislite foslino gorivo pa ti fosili su nastali tako sto su dinosaurusi masovno srali pre par miliona godina.
Neki dan me vozio vozac cije se prezime zavrsava na "ic". U jednom trenutku je naglo skrenuo u stranu i veliki krst sa ogledala mi je okrnjio staklo na cvikerima. Mom detetu vozac nije ni cokoladicu kupio a pre dve god smo se vozili sa istom firmom. Dok u zemljama u regionu deci daruju milke od 300g.
Najveci sok za mene nije bio sto mi je ponudio komad gibanice umesto kusura koji ruku na srce i nije bio nesto velik vec to sto vozac nije znao ni jedan Shekspirov stih.
Imao sam prilike da se vozim taksijem i kada sam trebao da platim nisam imao dosta .
Taksista mi rece daj koliko imas .
Zaista sam se bio prijatno iznenadio , necu da napisem koje udruzenje jer bi ispalo da reklamiram.
Naravno taj dug sam mu vratio i castio ga.
Novom Sadu treba tramvajska mreža i to pod hitno. Svi taksisti bi svakako morali ofarbati auto u istu boju (žutu ili neku drugu). Svi moraju imati jednoobraznu tablu i naravno svi moraju biti licencirani i registrovani. Treba neki red da se napravi, ovako nije lepo
@Ns sta je tebi covece, sta te tako ozucilo, koristim vecma Ct i d olaze kad kazu, uredni, cisti, dobri automobili, bukvalno nikad sa njima problema nisam imao niti neprijatnosti, ako postoje dve varijante pitaju kuda da ne ispadne da su navlacili kilometre, desavalo se da deci ispadne telefon ili zaborave nesto i uvek je bilo vraceno,, sad da su takve kabadahije ko st ovde neki drobe bas i ne stoji, jos zamisli kakve zivce treba da imaju pored lokalnih dzinzova za volanom...
Da su "taskisti" zaista taksisti - poskupljenje ne bi bilo problem.
Ova ekipa sa taksi tablama koja glumi taksiste ne zaslužuje nikakvo povećanje cene svojih usluga.
Raspadnuta vozila, vozači koja ne poznaju elementarna pravila saobraćaja, nepoznavanje grada, taksiranje pod uticajem alkohola, smrdljiva vozila gde prozor nije otvoren od '93, bahatost i nekultura, neuključivanje taksimetara za vreme Exit-а, vožnja po 3. tarifi na 8. dan Dana državnosti, neprihvatanje vožnji sa polazištem preko kanala (Vidovdansko, Klisa, Slana bara) bez onog čuvenog "jel idete za grad" (a Vidovdansko na 2 km od Miletića)...
Nadam se da ce poceti da izdaju fiskalne racune!
Treba malo i porez platiti!
A o njihovoj kulturi i bahatosti.... Druga prica, mada cast izuzecima ima i kulturni, iako su skoro svi bezobzirni i ne zanimaju ih drugi ucesnici u saobracaju. Stanu gde god im se cefne cak iako samo par metara dalje nebi nikome smetali i nebi ugrozavali saobracaj!
Po meni najgore taxi stajaliste u Marka Miljanova preko puta Kvantasa. Tu je grozno prolaziti pored njih, tj provlaciti se....
Moram ovog puta da pohvalim taksistu koji je majku vozio u bolnicu .
Na kraju voznje krenem da mu platim on se zahvalio i rekao da tu voznju casti jer je i njegova majka isto bila bolesna i rekao je da zato to cini.
Uvek ce postojati i dobri i losi ljudi bez obzira kojim se poslom bave .
Ima i ljudi koji koriste taksi isključivo zbog zdravstvenih problema.Što se tiče prevoza iz bolnice ili ne dodju uopšte ili ih moraš čekati pola dana da dodju,a stvar je delimično hitna ali nedovoljno hitna da bi oni došli u nekom razumnom roku.
@ns
"Mogli bi sada da ih posalju u skolu da nauce znakove i kako se vozi u civilizaciji vecina kao da je sisla sa magarca i direktno sela za volan!"
Zasto si tako ozlojedjen ? Cemu tako ruzne reci ?
I drugi vozaci u gradu lose voze i generalno se u celom gradu lose vozi .
Medju taksistima ima i profesora , nastavnika , studenata , obrazovanih ljudi , sto znaci da neki od njih itekako imaju dodira sa civilizacijom na koju se zdusno pozivas .
Jesenas sam se zadnji put vozio taxijem i tada me je taxista oderao za 500 dinara za voznju od 2,5 kilometra, od kuce do Limanske pijace. Nece me videti nikad vise, za mene taxi prevoz vise ne postoji, tako da me ove nove cene, upitne opravdanosti, ne tangiraju ni malo. Kada bi barem taxi udruzenja sada poslala sve svoje clanove na ponovno polaganje vozackog ispita eda li bi vec jednom naucili kako se vozi jerbo su ubedljivo najbahatiji ucesnici u saobracaju, bar u NS, za druge gradove ne znam... Licno bih barem polovini oduzeo vozacku dozvolu... Ali, lipsi, magarce, do zelene trave...
Nikako ne mogu da skontam sta je sa tim taksistima...
- protestvuju i zaglave grad, policija ne reaguje (a hapsi babe i invalide zbog protesta o poskupljenju goriva)
- drzava ne da da uber i druge slicne aplikacije udju u Srbiju
- ne podizu se plate, ali se podizu cene taksi usluga...
Majke mi, da ne znam da su nam u vladi nepismeni ljudu, mislio bih da su bili taksisti pre toga.
Ko ima novca - nek se vozi!
A ja ću kao i uvek pjehe, pa ni GSP-u ni taksistima - već mom pekaru!
Da su mene pitali, mogli su start 1000 a kilometar 200, jednako bi mi bilo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poskupeo taksi prevoz u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.07.2018.
•12:33 > 08:34
Komentari 42
NS
Nestalo mi goriva
I mi jedva cekamo dan kada cemo se ujediniti pa cete imati cene kao u Beogradu.
Tikataka, tikataka, tikataka...
rale
pera
Станко
Vule
Situacija je sledeća... Završio sam prirodno matematički fakultet u NS na departmanu za biologiju i ekologiju, kao i master studije na istom sa prosečnom ocenom 9,3 i diplomirao kao prvi student u generaciji.
Posle studija, naravno nisam mogao pronaći posao u struci te sam odlučio osnovati firmu kako bi samostalno radio, a taxi je bila najjeftinija opcija.
Ukratko...moraš stvoriti 120 000 din mesečno, da kada poplaćaš dažbine za firmu, državu, grad, održavanje auta, stajaliste, radio stanicu, gorivo, lekarska uverenja, taksi legitimacije da bi imao platu od 30 000 i naravno da radiš 12 h dnevno 26 dana mesečno...pa ti vidi da li je skupa vožnja od 250 din u udobnom, čistom, klimatizovanom vozilu, sa diplomiranim vozačem, u bilo koje doba dana, po kiši, ledu, snegu, na -25, na +40 stepeni...
Hoću da kažem, da većina vozača svoj posao obavlja maksimalno korektno, profesionalno i odgovorno, da taksi prevoz u Novom Sadu nije skup, da to nije usluga koju svakodnevno može i treba da priušti sdudent, đak u školi i sl. Pa ni na kafu ne idemo u restoran svakog dana, pa zašto bi se taksijem vozili svaki dan. To je luksuz.
U većini udruženja u gradu vlada stroga disciplina, tako da su mušterije maksimalno zaštićene.
Da ne kažem kakve sam sve stranke vozio, od pijanih, prljavih, nadrogiranih, nekulturnih, bezobraznih...u gradu svega ima, to samo vozači znaju.
Sve u svemu, taksi službe u Novom Sadu su primer za celu Srbiju.
Novosađanka
Sremska strana
PERICA####
Garruk
BulevarEvrope
Neprijatelj je brojniji i bolje opremljen sa motorizacijom i tehnikom. Pa svako njihovo vozilo poseduje radio stanicu preko koje nonstop primaju sifrovane poruke iz njihovih centrala i operativnih stabova.
Decu nam odvoze trezne a vracaju ih pijane i mame ih nekakvim kuponima za nagradnu igru.
MILE
Sir Nose
Slana bara
licemerje
Svi problemi u ovoj drzavi su reseni i ostalo je da sada resimo problem taksista .
Ovakvih licemera zaiste nigde nema .
BulevarEvrope
Neki dan me vozio vozac cije se prezime zavrsava na "ic". U jednom trenutku je naglo skrenuo u stranu i veliki krst sa ogledala mi je okrnjio staklo na cvikerima. Mom detetu vozac nije ni cokoladicu kupio a pre dve god smo se vozili sa istom firmom. Dok u zemljama u regionu deci daruju milke od 300g.
Najveci sok za mene nije bio sto mi je ponudio komad gibanice umesto kusura koji ruku na srce i nije bio nesto velik vec to sto vozac nije znao ni jedan Shekspirov stih.
LALA
Boyan
'Nadam se da ce poceti da izdaju fiskalne racune!'
A kazite mi ko to u ovoj drzavi izdaje fiskalne racune. ?
neko
vama su se taksisti nesto opasno zamerili .
taxi je ok
Taksista mi rece daj koliko imas .
Zaista sam se bio prijatno iznenadio , necu da napisem koje udruzenje jer bi ispalo da reklamiram.
Naravno taj dug sam mu vratio i castio ga.
Blinky Bill
Povremeno se vozim taksijem kad zatreba, i skoro svi su OK ljudi. Mada sam se nedavno vozio s jednim što je lud ko struja. Možda da birate službu?
Student
A čak i postoji kvalitetna aplikacija za praćenje reda vožnje:
http://www.bit.ly/red-voznje
Tramvaj
gari
banana republic
ne uzasava me toliko vas komentar koliko broj pluseva koje je dobio .
Bojan
Ova ekipa sa taksi tablama koja glumi taksiste ne zaslužuje nikakvo povećanje cene svojih usluga.
Raspadnuta vozila, vozači koja ne poznaju elementarna pravila saobraćaja, nepoznavanje grada, taksiranje pod uticajem alkohola, smrdljiva vozila gde prozor nije otvoren od '93, bahatost i nekultura, neuključivanje taksimetara za vreme Exit-а, vožnja po 3. tarifi na 8. dan Dana državnosti, neprihvatanje vožnji sa polazištem preko kanala (Vidovdansko, Klisa, Slana bara) bez onog čuvenog "jel idete za grad" (a Vidovdansko na 2 km od Miletića)...
Mislim koji bre taksisti...
Milica
Treba malo i porez platiti!
A o njihovoj kulturi i bahatosti.... Druga prica, mada cast izuzecima ima i kulturni, iako su skoro svi bezobzirni i ne zanimaju ih drugi ucesnici u saobracaju. Stanu gde god im se cefne cak iako samo par metara dalje nebi nikome smetali i nebi ugrozavali saobracaj!
Po meni najgore taxi stajaliste u Marka Miljanova preko puta Kvantasa. Tu je grozno prolaziti pored njih, tj provlaciti se....
gradjanin
Na kraju voznje krenem da mu platim on se zahvalio i rekao da tu voznju casti jer je i njegova majka isto bila bolesna i rekao je da zato to cini.
Uvek ce postojati i dobri i losi ljudi bez obzira kojim se poslom bave .
Pera
Iliiy
Da li ste ljuti ?
Paja
Prof.
"Mogli bi sada da ih posalju u skolu da nauce znakove i kako se vozi u civilizaciji vecina kao da je sisla sa magarca i direktno sela za volan!"
Zasto si tako ozlojedjen ? Cemu tako ruzne reci ?
I drugi vozaci u gradu lose voze i generalno se u celom gradu lose vozi .
Medju taksistima ima i profesora , nastavnika , studenata , obrazovanih ljudi , sto znaci da neki od njih itekako imaju dodira sa civilizacijom na koju se zdusno pozivas .
Никола
20 динара више за старт и 2 динара више по километру
zoran
Baraboga
Ns
Hm
Jaja
- protestvuju i zaglave grad, policija ne reaguje (a hapsi babe i invalide zbog protesta o poskupljenju goriva)
- drzava ne da da uber i druge slicne aplikacije udju u Srbiju
- ne podizu se plate, ali se podizu cene taksi usluga...
Majke mi, da ne znam da su nam u vladi nepismeni ljudu, mislio bih da su bili taksisti pre toga.
Mila
da manje voze
ns
Prosečan jadnik
A ja ću kao i uvek pjehe, pa ni GSP-u ni taksistima - već mom pekaru!
Da su mene pitali, mogli su start 1000 a kilometar 200, jednako bi mi bilo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H